وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



یا علی..

بازدید : 1614



نظرات شما عزیزان:

abolfazl
ساعت17:39---24 تير 1392
شبای قدر ، شب پروازه . وجدانم از اعمالی که انجام دادم ، آزرده ست . دوست دارم حقی از کسی به گردنم نباشه تا بتونم خدا رو خوشحال و خشنود کنم .
پاسخ:دیوونه!!!خییلی خب باشه حلال...ههههه


abolfazl
ساعت17:38---24 تير 1392
می خوام روحم رو برای پرواز پاک کنم . حلالم می کنی ؟
پاسخ:حلال....حــــــــــلــــــــــــــــــــــــــال


abolfazl
ساعت14:59---24 تير 1392
ُلام آبجی . رمضان تو هم مبارک .

راستی اگه خوبی و بدی از من دیدی ، حلالم کن .
پاسخ:چرا داداش گلم مگه کجا میخای بری؟؟!


ضد فتنه
ساعت1:12---21 تير 1392
این مطلبت آخرشه قشنگ بود بابت فوت بابا بزرگتم متأسفم و تسلیت میگم
پاسخ:ممنون


abolfazl
ساعت12:47---19 تير 1392
کمال تاسف و هم دردی من رو بپذیر . انشاا... غم آخرت باشه . خدا بیامرزدشون و روحشون شاد .

اگه می دونستم ، تمام تلاشم رو می کردم خودم رو برسونم برای تشییع جنازشون .


پاسخ:ممنون لطف داری


abolfazl
ساعت2:34---19 تير 1392
جدا ؟ خدا رحمتشون کنه . ایشاا... غم آخرت باشه . چند روز هست که فوت کردند ؟

پاسخ:ممنون دیروز به خاک سپردیمش

ممنون لطف داری


abolfazl
ساعت18:56---18 تير 1392
چرا جواب کامنت قبلیم رو ندادی ؟
پاسخ:شرمنده بابابزرگم فوت کرد...نتونستم بیام نت


abolfazl
ساعت15:50---17 تير 1392
من شاید عکست رو ندیده باشم اما یه چیزی رو دیدم که هیچ کسی ندیده . درون و قلب رئوف ، مهربون و ... ات بود . ذات و فطرت و شخصیتت بود .
جان داداش ؟ نه ندارم پوسترت رو . مگه تو به من پوستر میدی ؟ ندادی که . یعنی روی دیوار خونمون داشتم ولی دوستام که امدند ، کندن و بردن برای خودشون (خخخخخخخخخخخ)
حالا پوستر داری بدی ؟
جدا ؟ خیلی خوبه . فقط تنها بیام یا با زن و بچه هام ؟ اگه به اتفاق خانواده (زن و بچه ها) قرار باشه بیام ، باید دو سه تا اتوبوس بفرستی)


abolfazl
ساعت23:35---16 تير 1392
انشاا... . میدونی فقط زیاده خواهه . توی شرایطش هست که 1 ماه بعد از ازدواج دوست داره بفهمه حامله هست .

بزرگیت رو میرسونیم آبجی .

نه دیگه کم کم وقتشه .

خسته که نشدم . مگه مریضم از دست آبجی خوبی مثل تو خسته بشم . یه دونه ای .

نگوووووووووووووو . همه ی پسرا دنبالتند . تو یه روز بیای خیابوون ، کم کمش از هر 2 تا ، یکی شون از تعجب زیبایی تو ، سکته می کنه . آرزوی هر پسریه که با یه دختر زیبا ، خوش اخلاق ، منطقی ، فهمیده ، روشن فکر ، پاک و از همه مهمتر زن زندگی باشه ، که همش مظهر تویه ، ازدواج کنه


پاسخ:مگه تو منو دیدی !!!!! هی داداش؟؟؟پوستر منه نداری؟؟؟!!!...ههههههه همچی تعریف میکنی ملت ندونن فک میکنن که مارو دیدی آآآآ بله داداش گلم هروقت میقعش شد ... خودش میاد مطمئن باش عروسی دعوتت میکنم


abolfazl
ساعت13:34---16 تير 1392
والا فائزه من رو ترک کرد و بهم دروغ گفتم و کلی اعصابم رو خورد کرد . منم بر گشتم به خونه ی اولم ندا .

جدا ؟ خوبه . ولی برای عروسیت ، من رو یادت نره . اگه توی ایام کنکورم بود ، آدرس خونتون رو بهم بده ، یه روز میام .

خب چه خبر ؟ چیکار می کنی ؟ خوش میگذره ؟

مشهد نمیای ؟


پاسخ:عجب که اینطور!!!!ایشاله ندا واست خیر باشه سلامشو برسون...حالا کو تا عروسیه من داداش کوچولو ...خسته شدی از دستم میخای شوهرم بدی؟؟؟ بابا کی منو میخاد!!!! ههههههههه


abolfazl
ساعت2:50---15 تير 1392
سلام آبجی . مرسی که به وبام سر زدی .

من دلم خیلی خیلی خیلی بیشتر واست تنگ شده بود . یه آبجی محدثه که بیشتر نداریم .

آره خدا رو . به بابام گفتم من ندا رو دوست دارم و بابام هم چون میشناختش استقبال کرد و قبول کرد بعد از کنکورم ، نشونش کنیم . من تلاشم رو میکنم . اونم همینطور تا ببینیم خدا چی میخواد . انشاا... که همه چی درست بشه و به امید خدا ما دوتا به هم برسیم انشاا... . شاید باورت نشه ولی یه دعوت نامه از آلمان واسم اومده بود به خاطر یکی از مقالاتم که واسشون فرستادم و خانواده هم موافق بودند و هم دبیرام و مدرسه اما چون ندا گفت درویت رو نمی تونم تحمل کنم ، منم نرفتم و بهش ثابت شد که حتی از بهترین موقعیت هام واسش می زنم .



خوبه . البته آبجیم ، به داداشش رفته . درسخونه عین داداشش .



خب نگفتی یه مدتی بود توی فاز عاشقی بودی . خبری نیست ؟

یه خواهش برای عروسیت حتما برام کارت بفرست بیام .
پاسخ:سلام مرسی گلم...اسمش مگه فائزه نبود؟؟! بسلامتی ایشاله که خوشبخت باشید...نه من تو فاز عاشقی نیستم ...خبری نیس آپ کم آوردم عشقی میزنم


Melika
ساعت2:07---15 تير 1392
Khahari memoriallove am linket kardam Mersi az bazdidet ham vebet

مرد همیشه آبی
ساعت16:20---14 تير 1392
سلام این قالب جدید خیلی قشنگ تر و شیک تره این مطلب آخری هم خیلی زیبا بود البته با اجازت دزدیدمش

♥ ZhIlA♥
ساعت12:50---14 تير 1392
بازگشتی در کار نیست…
یک بار که برود برای همیشه رفته است…
حتی اگر برگردد ..
دیگر او نیست…!



احمد
ساعت4:09---14 تير 1392
سلام

ماه رمضون نزدیک شده ها دیگه فعالیت های مذهبی رو بالا بردی آفرین
پاسخ:اره دیگه پس چی!!!


مستی
ساعت15:04---13 تير 1392
فدات شم این قالب قابل توروندارههههههههه

SAJAD
ساعت12:06---13 تير 1392
به به اجی محدثه گل خوبی اجی جونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج